lördag 21 september 2013

på repeat

Äntligen helg!!

Det har varit rätt intensivt på jobbet sedan vi kom hem från bröllopsresan! Jag har alltså börjat på en helt ny avdelning, man kan säga att det är ett helt nytt jobb på mitt gamla jobb! När jag blev tillfrågad om jag kunde tänka mig att söka tog jag mig en funderade och bestämde mig att go for it! Jag har den åsikten att arbetserfarenhet och kunskap inte kan bli överflödig! Så nu jobbar jag som documentation engineer, ett jobb som är utmanande på alla sätt och vis! Arbetet går i stora drag ut på ett sätta ihop station manuals. Nu börjar det kännas som att jag lite vet vad jag håller på med, men eftersom det lär ta ett helt år innan man ska vara helt upplärd så tar jag ingen stress över att man känner sig lite vilsen nu och då! Det är verkligen ett roligt och intressant jobb så jag är nöjd med bytet, även om jag älskar mitt gamla jobb också!

...och så tänkte jag bjuda på de låtar som har gått på repeat hela helgen. Jag behöver knappast säga vilken låt jag lite skäms över, men man blir så lycklig på något sätt...


Kim Cesarion - Brains out
Niello ft. Phantomen - Legenden
Sean Banan - Sean den förste banan
Jason Derulo - Talk dirty


Önskar alla en fortsatt skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar